Ikus dezakegun irudia, beste 2 iragarkiz osatutako kanpainaren parte da. Esan beharra dago ere iragarki hau ez zutela espazio publikoan iragarri, ondorioz, iritzi publikoan ez zuen inongo iskanbilarik sortu. Izatez, audientziak oro har nahiko umore onez jaso zuen iragarkia, ez zuten sentzuratu. Esan bezala, publizitate kanpaina sinpatiko eta atsegin bezala onartu zuen audientziak.
Baina, beharrezkoa da, emakume bi horiek (adingabeko itxurarekin) horrelako egoera sentsualean agertzea? Balizkoa al da? Emakumea sexu-jolasekin erlazionatzea egokia ez izateaz gain, arriskutsua ere izan daiteke. Estereotipo hauetatik ihes egin beharra dago, are gehiago, irudian agertzen diren emakumeak adingabeak diruditenean. Denak ez du balio publizitatean.
No hay comentarios:
Publicar un comentario