miércoles, 28 de diciembre de 2011

Nikon, sexu jolasetan?

2008. urtean Nikon enpresak Nikon S60 kamara berria merkaturatu zuen. Modelo honek abantaila teknologiko ugari ekarri zituen berarekin, baina bere ezaugarria nagusia zera zen: irudi bakar batean 12 aurpegi ezberdin detektatzeko gai zela. Hori dela eta, publizitate edo iragarpen kanpaina aipatutako abantailan oinarritu zuten.


Ikus dezakegun irudia, beste 2 iragarkiz osatutako kanpainaren parte da. Esan beharra dago ere iragarki hau ez zutela espazio publikoan iragarri, ondorioz, iritzi publikoan ez zuen inongo iskanbilarik sortu. Izatez, audientziak oro har nahiko umore onez jaso zuen iragarkia, ez zuten sentzuratu. Esan bezala, publizitate kanpaina sinpatiko eta atsegin bezala onartu zuen audientziak.

Baina, beharrezkoa da, emakume bi horiek (adingabeko itxurarekin) horrelako egoera sentsualean agertzea? Balizkoa al da? Emakumea sexu-jolasekin erlazionatzea egokia ez izateaz gain, arriskutsua ere izan daiteke. Estereotipo hauetatik ihes egin beharra dago, are gehiago, irudian agertzen diren emakumeak adingabeak diruditenean. Denak ez du balio publizitatean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario