viernes, 30 de diciembre de 2011

Mc Donalds Vs Burger King


Bizi garen mundu lehiakor honetan, publizitateak ere ez dio ihes egiten egoera honi. Suposatzen dut, denontzat ezagunak direla marka batzuen arteko lehia gogorrak, bortitzak zenbait kasutan. Sarritan lehia horretan murgilduta, marka askok konpetentziaren aurka jotzen dutelarik zuzenean.

Badira hainbat adibide, besteak beste autoen markak burutu izan dituzten zenbait publizitate kanpaina, Audi eta BMW datorzkit burura. Baina ezin ahaztu ere, dagoeneko klasikoak bilakatu diren Coca Cola eta Pepsiren iragarki aski ezagunak.

Honako hau, Mc Donalds-ek Alemanian soilik emititutako iragarkia dugu. Non iragarleak ez duen testu ezta hitzik erabiltzen Burger King-en irudia gutxietzi edo kaltetzeko. Irudiekin nahikoa da. Bideo atsegina eta barregarria den arren, bere arriskua badauka. Eta ziurrenik, laster Burger King-en erantzuna ikusteko parada ere izango dugu.

Egia esan, espainiar estatuan ez gaude ohituak era honetako iragarkiak ikustera, baina publizitate mota hau iragarlearentzat eraginkorra al da?


No hay comentarios:

Publicar un comentario