viernes, 18 de noviembre de 2011

QR Kodeak: marketin tresna berria



Telefono mugikorrak jasaten ari diren etengabeko hobekuntza eta aurrerapen teknologiokoei esker, marka zein kontsumitzaileek datuak jaso edo bereganatzeko gero eta sistema gehiago dituzte. Besteak beste, azkenaldi honetan ezagunak egin diren QR (Quick Response) kodeak.
QR kodeek hiru karratu dituzte izkinetan, irakurleari kodearen posizioa antzematea ahalbidetzeko.Teknologia horren arrakastaren arrazoia bere estandar irekia eta sakeleko telefonoei lotutako erabilera dira; sakeleko telefonoek irakurgailu gisa funtziona dezaketelako. Askotariko informazioa bildu dezakete: testu sinpletik hasita, bisita-txartel elektroniko eta web-orrietarako loturetaraino.

Kode bidimentsional hauek, merkadoteknia eta marketinerako tresna oso garrantzitsuak bihurtu dira. Izan ere, QR kode hauek sortzea oso erraza izateaz gain, aparailu mugikorrekin behin irakurrita, informazio kopuru oso interesgarria jasotzeko aukera ematen baitu.

Gaur egun berauen erabilera ez da produktu edo gune zehatzetara mugatzen. Zenbaiten talentu eta berrikuntzei esker, kontsumitzaileok imaginatzerik ez dugun hainbat euskarritan aurki ditzazkegu QR kode berri hauek. Izatez, kontsumitzaileek beren Smartphonei esker kode horiek irakurtzeko duten erraztasunari dela-ta, hainbat eta hainbat enpresa QR kodeak erabiltzen hasi dira. Mobio-ren datuen arabera, azken urtean %1200 gorakada izan dute.

Zeri erantzuten dio arrakasta honek? QR kodeak sortu eta aplikazioa oso sinplea delako, eta ia-ia doanekoa. Horrez gain, berauen bitartez publizitate eta marketin kanpainak kudeatzea oso erraza da.

Beraz, kaletik ibiltzerakoan adi ibili eta zergatik ez… parte hartu!



No hay comentarios:

Publicar un comentario